Розгорнути все
Ліцензії
Iнформація про механізми захисту прав споживачів фінансових послуг
У разі порушення Ваших прав як споживача фінансових послуг Ви можете звернутися із відповідною скаргою до Національного банку України як регулятора небанківських фінансових установ.
З цією метою:
- надішліть звернення на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму (або, за наявності такої можливості, відразу на вебсайті НБУ);
- зателефонуйте за номером 0 800 505 240, дзвінки безкоштовні. Якщо ви телефонуєте в неробочий час або всі оператори зайняті, залиште ваш номер телефону на автовідповідач, щоб фахівець Національного банку міг з вами зв'язатися пізніше;
- надішліть лист разом із супроводжуючими документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності Компанії:
Національний банк України,
01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9 nbu@bank.gov.ua
0 800 505 240