Розгорнути все

Ліцензії



Iнформація про механізми захисту прав споживачів фінансових послуг

У разі порушення Ваших прав як споживача фінансових послуг Ви можете звернутися із відповідною скаргою до Національного банку України як регулятора небанківських фінансових установ.

З цією метою:

  • надішліть звернення на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму (або, за наявності такої можливості, відразу на вебсайті НБУ);
  • зателефонуйте за номером 0 800 505 240, дзвінки безкоштовні. Якщо ви телефонуєте в неробочий час або всі оператори зайняті, залиште ваш номер телефону на автовідповідач, щоб фахівець Національного банку міг з вами зв'язатися пізніше;
  • надішліть лист разом із супроводжуючими документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.

Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності Компанії:

Національний банк України,
01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9

nbu@bank.gov.ua
0 800 505 240

Статут

Виписка з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Склад Наглядової Ради

Форма W-8BEN-E

Шаблон договору про надання фінансових послуг

Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи

Перелік осіб, які надають посередницькі послуги

Кодекс корпоративного управління

Положення про порядок проведення конкурсу з відбору суб’єктів аудиторської діяльності, які можуть бути призначеними для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності